torsdag, december 25, 2008

Hangover..

Ja detta är dagen efter.. 
Den hysteriska dagen är ÖVER!!
Vill tacka alla som spenderat Julen tillsammans med mig och min son. Det blir en hel del att räkna upp så jag skippar det.

Sebastian har fått löjligt mycket julklappar, i överflöd. Han var glad som ett barn på Jul, som det skall vara då alltså.

Jag fick en gitarr, ett steg närmre proffsspelare. Lärde mig A och D igår, piece of cake!
Stålsträngarna tog ut sin rätt, efter tio minuter. Har börjat odla förhårdnader på fingertopparna nu så jag kan dra fina visor till midsommar.


Pappa, lillasyster och storasyster på Julbord#1

Jag, Sebastian och pappa Johan

Basse grimaserar i tomtens knä

Jag hatar inte Julen, tycker ärligt att det är mysigt att träffa alla.
Tips till alla mina nära nästa jul.
*stressa ner
*köp bara till barnen, det är deras jul
*missa inte Kalle
*fortsätt att vara lika underbara som ni är!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

wow, exakt sånna glasögon hade Våran jultomte också!! :P

Chaluda sa...

Såklart han byter väl inte glasögon flera gånger under kvällen? Eller?

. sa...

Vilken brun pappa du har!

Chaluda sa...

Artistic: han besöker ju Spanienland då och då.. Eller så kanske det är kastanjevatten, hehe!