lördag, december 20, 2008

Julparty!

När vi förra veckan fick det glädjande beskedet att Cam skulle in på läkare var det dags att fira.
Som alla vet hehe är en av hennes favvoaartister Darin och efter han skulle till Göteborg i helgen var det naturligtvis dit vi också skulle.
Med lite fina kontakter som fixa så hade vi snabbt VIP biljetter in:D

Som alla vet laddar jag och Cam på ett lite annorlunda vis, inga bärs eller bag-in-boxvin utan tortellini och parmesanost gjorde oss på riktigt bra humör.

Cam laddar med viktig proviant innan kvällen

Jo men visst är vi heta?? Spana in mina underbara örhängen och Cams tighta bakdel.

Väl inne var det två saker som inte riktigt stämmde..
Insåg snabbt att det var jag och Cam, ojj!!
Haffade första bästa flicka där inne och frågade ålder "idag är jag arton, hihi"
OK, Camilla vi spanar in Darin sen drar vi, OK?

Vi hittade en liten hörna längst ner i lokalen där vi kunde röra lite på bena, och rumpan ;) Sebastian, DJ från The Voice körde riktigt grym musik, riktigt bra asså..

Mot sluter på kvällen visade sig då Darin på scen och alla under 18 fick sig ett spel, alla då alltså. Han var bra men efter en varm och trång kväll med mycket nya intryck var vi nog lite för trötta för att vara engagerade, märkas att man börjar bli gammal..

Skönsjungdade Darin med sängkammarblicken

Vi drog direkt han lämnat scen, åkte till Sandsjöbacka och hade efterfest på Shell.
Clubsandwich och marsipangodis gjorde susen på macken i ösregnet. Vi satt och pratade skit där i över en timme. 


Innan vi åkte fick vi fylla på med mer godis och bensin. Cam tyckte även att blomgrupperna behövde lite påfyllning.


Klockan är tre och mejken sitter nästan lika bra som innan. Eftersom jag var klädd i svart tyckte jag att lite färg skulle passa fint. Blå ögonskugga. Vågat Challe!

Efter en nostalgitripp var vi nöjda men trötta och för första gången var det påtagligt hur fort tiden går. Jag kände mig som 15 men hängde inte riktigt med i svängarna. Saknar dock inte den perioden i mitt liv, glad över allt som hänt sedan dess :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härligt rolig kväll! Hahaha :D

Anonym sa...

Jag vill också vara med er. Nu blir det du och jag som tar oss till Linköping och tillsammans så gör vi tre stan osäker. ;-)

Pusssss