tisdag, december 09, 2008

Redo?

Sebbe fick en banan igår. Han hade bett så snällt med sina små hundögon dragit mig i jackärmen och tiggt, snälla! Jag gav med mig på ett villkor -den skulle bli hans ansvar. Han fick köra den i en liten vagn och lägg upp på bandet för att sedan packa ner den i en liten påse. Han bar den varsamt till bilen och var så glad. Han var så ansvarsfull för det han fått.

Väl hemma på parkeringen släpade han den i marken. Fortsatte hemma med att slänga den i golvet, det var också kul att reta sin kusin med den som ville ha en likadan. Och i morses skulle den i protest med till dagis. Mycket fuss kring denna banan. Gick halva vägen så den fick i alla fall åka med i bilen dit. Lovade att han skulle få den när jag hämtade honom. 

Nu har han glömt den.

                                       

Han är INTE redo för att få en hamster Camilla, ingen kanin heller.

4 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA! ge gossen en hamster i julklapp! snälla!

Anonym sa...

Va sött! :)

. sa...

kanske blir hamsterstek på nyår då?

Anonym sa...

hahahaha :) Fan va kul det är att läsa din blogg. Du är så rolig :D
Jag älskar humor..!
Ha det fint