måndag, december 29, 2008

Dejt!

Jag har varit på dejt idag kan man säga..
Vi åt först lunch gick på bio och avrundade med en fika på staden, såå mysigt :D

Han är lite underlig ändå denne man, jag fick pröjsa rubbet, han käkade upp hela popcornbyttan själv, satt med skorna i sätet och han var så lätt att jag fick lägga mina ben på hans stol för han inte skulle bli mosad.. 
På fiket började han gräla med mig, kakan JAG köpt upplevde inte hans förväntningar. Nu ligger han utslagen och sover på soffan. När han vaknar är middagen färdig.

Det blir definitivt en dejt till!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, men vem är han? jag trodde du redan hade en kärlek... eller är det faktiskt Basse? :P

Anonym sa...

ååh han är för go din basse. saknar er faktiskt, hoppas vi ses snart. puss

Anonym sa...

och plötsligt var det sådär kusligt tyst på lottans blogg igen... skärpning! ;)

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.