måndag, mars 30, 2009

Vad är livskvalitet?

Om ni visste hur mycket det snurrar i huvudet på mig nu.

Som jag sagt innan kräver jag en helomvändning i mitt liv. Jag har satt ut min fina lägenhet för byte. Skall hitta ett litet krypin någonstans.
Jag jobbar mycket och bor lite. 

Kan lätt spara några tusingar på ett mindre boende i månaden och lägga de på en hel del smaskiga upplevelser samt en del reducerad arbetstid. Jag vill leva livet!

Fasar dock för att jag skall få klaustrofobi men då är det bara till att gå ut och röra på sig lite, inte fel det. 

Bra om jag skall plugga en vacker dag. 

Förhoppningsvis får Basse en lyckligare mamma då med.

Så längesedan, trotset var utom synhåll

2 kommentarer:

Joanna sa...

åh, funderar du på att flytta?? Hur bor du nu? i radhus?

Chaluda sa...

Joanna: Japp i radhus typ. Jag känner nog att det är det som krävs för att jag skall få lite mer ledig tid och inte jobba ihjäl mig.