fredag, mars 20, 2009

Jobbigt..

Man skall inte börja störa sig på onödiga saker.

När jag åkte till jobbet i morses började jag lägga märke till alla antenner som sitter på bilarna.
Vad fula det är, de är ju jätte långa. Spretar upp i skyn.
De enda bilarna som verkade sakna antenn var Audi. Volvo körde med någon jävla hajfena på taket(tror det var antennen i alla fall), Saab hade något liknande. 

Jag satt i min bil och var så lycklig över att min bil inte var försedd med något av dessa spjut. Tänkte att jag skulle aldrig köpa en bil med antenn, idioter. 
När jag steg ur min bil vad är det då jag ser? En antenn såklart. Den petade rätt upp, likt spikesen på en välfriserad ynglings huvud. Usch! Så tröttsamt!

På vägen hem blev jag riktigt stött av alla dessa antenner. När jag såg en med tre stycken körde jag lugnt. De skall vara civilpoliser fick man lära sig i tonåren.


Spikeskrudat barn

Ser ni antennhelvetet?

Bilderna är stulna från Google

2 kommentarer:

Anonym sa...

Billimille läste din rad på min blogg nu.. Saknar saknar saknar dig som bara den ju... Och måste mysa som bara vi kan :) Vad säger du om någon dag efter ditt jobb.. Ringer dig om en stund och kollar om du är vaken!! Älskar dig min gamlaste bästaste kompis! <3<3<3<3<3!!!

Anonym sa...

gillar din jämförelse mellan barn och bilar! ;)