onsdag, mars 04, 2009

Basse sover...

..och jag har inget att göra. Första gången på länge som jag bara sitter i mitt hem och inte gör något. Jag är själv trött så storstädning innehållande bl a rensning av kläder och annat som är behövligt utesluts idag. 

Hade behövt tvätta efter nattens vomeringar. Allt i textilväg och liknande har drabbats.

Får se om han vill äta prinsessmakaroner och små köttbullar när han vaknar, om han vaknar innan kvällsmaten då annars blir det gröt.

Dagens unga verkar dra sig för att äta hallonkräm också, jag åt alltid hallonkräm när jag var sjuk. Basse som aldrig tidigare har sett detta(då kräm är ett försvinnande livsmedel på både dagis och i svenska hem pga dess sockerinnehåll) vägrade testa denna välsmakande rätt så för mig blir det krämkalas i kväll, älskar kräm!

Undrar också om jag har fel i en mycket upprörande debatt. Man kan ju inte alltid ha rätt.
Tankarna får ägnas åt detta i dag och till att rå om min son som nyss tittade på mig, log brett och somnade om.

1 kommentar:

Anonym sa...

vadå för debatt? *nyfiken