måndag, mars 09, 2009

Ångest!

Jag börjar få lite panik, har inte tränat sedan i fredags och innan det var det en hel vecka sedan. Helt oacceptabelt. Är redan lite less på mig, min benhinneinflammation ger sig inte så löpbandet är helt uteslutet och de andra konditionsmojängerna på gymmet är inte lika roliga. 
Får ge mig ut på en löprunda i Sisjöindustiområde på luncherna. Jag har fullt upp hela veckan med renoveringen och till helgen kommer min Pat till mig. 

Att renovera är väl lite träning i alla fall? Lite situps och utfall innan läggdags får duga for now.

I alla fall är jag grymt nöjd med färgerna i Basses rum, lovar lägga ut bilder när rummet är iordning. 

Jag vill träna, HÅRT!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du vill så får du ju träna när jag är hos dig. Puss älskling

Anonym sa...

Du är så duktig Hjärtat..
Jag kommer gärna ner till dig en sväng på fredag, ska bara kolla så mamma kan låna ut bilen, låter de bra??
Ring när du får tid över idag. puss puss