lördag, mars 07, 2009

Off my back

Så länge som jag har velat fixa iordning Basses rum. Han har det största rummet i hela lägenheten men det används aldrig- naturligtvis för att jag inte har gjort en trivsam miljö för honom där. 

I kväll tog jag tjuren vid hornen och började måla väggarna. Insåg när jag tömde rummet hur mycket leksaker jag faktiskt kan slänga. Saker han aldrig leker med, saker som är pajja och saker som han "vuxit ur". Jag skall slänga en massa skit nu hade jag tänkt. Behöver bara en bra förvaring, har en i huvudet så det blir väl till att snickra.

Hemmet som var så städat efter mitt röj i morses är nu ett minne blott, De är leksaker överallt.

Målade om min mage också, den var guldig innan. Nu är den vit.

Min blottade torso i vecka 37 med Sebastian. Svimmade 2 gånger under tillverkningen eftersom jag lutade mig mot en stol. Då stoppade Basse blodet i stora kroppspulsådern

Oj nu kan man säga att ni har sett mig naken, jag är till och med lika blek som konstverket.

Jag vill ha grå heltäckningsmatta på kvadrat, vart köper man det?


5 kommentarer:

. sa...

Jaså, nu vet vi hur det gick till när Basse tillverkades då.. Jag som undrat så..

Anonym sa...

fan va coolt med magen! Var gjorde du den, hemma eller på nåt spec ställe? det är gips va?
o du frst - släng inte bort leksakerna! skänk dem till nåt ställe/organisation som skickar dem till typ barnhem i Ryssland eller nåt. Mycket bättre!

Chaluda sa...

Artistic: Japp jag till och med svimmade då..
Joanna: Ja herregud, naturligtvis. Skänker alla kläder och leksaker till organisationer. Men inte de trasiga.

. sa...

Charlotte: Kan vi inte ta en roadtrip till Baltikum och skänka toysen?

Chaluda sa...

Artistic: Eller så drar vi till London och kollar på Michael Jackson i juli..?