söndag, mars 22, 2009

100-årsfest

Fyra snygga brudar firade sin 25-årsdag...

...med åttiotals tema. Och detta kom till min vetskap fyra timmar innan sittning. Mellan arbete och middag hade jag en timme. Men jag fixar ju allt!

Kul var det i alla fall, blandat folk; nya, gamla, unga, gamla. Perfekt!

Bjuder på lite bilder från dagen, kameran låg fint i kuvertväskan då jag hade viktigare saker för mig än att fota, som att dansa till 80-talets underbara hits. Men en del blev det.


Varulvar var extra verksamma på 80-talet, eller har jag missat poängen?
Nödvändig förmåga?
Kvällens utepassa
Ungdomen är mycket vacker!

Åttiotals musik lirades hela kvällen, förutom när jag kom med argumentet att Brittan faktiskt är född på 80-talet och därför kunde spelas. "Womanizer" bjöds det på, nice! Brit is the shit, visst Cam?

Inga kommentarer: