måndag, mars 09, 2009

Nu vill jag detta med

Det finns så många bra konserter som jag vill se nu i vår/sommar.

Tina Turner, Simply Red, Beyonce, Salem Al Fakir, Britney Spears, Michael Jackson, U2 och Bruce Springsteen

Tina, Simply och Michael är sista chansen nu så de känner jag är ett måste! Simply är redan bokad och Michael har ju sin i London. Tina håller sin konsert helgen innan Simply, kan bli mycket.

Även Brittan har sin Cirkus i London, det blir ett jätteprojekt att åka dit. Salem är bokad på Trädgårn och Beyonce ligger nära att bokas för sitt uppträdande i maj.

Jag vill gå på alla ju!

Andra artister som besöker Sverige är Ice Cube, Anastacia, Pink, Madonna, The Killers, AC/DC, Coldplay och Metallica som kommer i maj igen

Skiter i att åka någonstans i sommar. Vill flänga runt och se alla underbara artister istället. Eller nää, backpacking med Cam slår allt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hjärtat jag är stentänd på barca, båtluff i medelhavet, tågluff och allmänt spankulerande omkring i europa! sommaren09 kan bli den bästa någonsin! dags att ta tah i våra plans?! hörs i veckan

. sa...

Jag skall nog kirra Majkan och Iskuben också.. Men SIMPLY blir fina fesken.