tisdag, mars 03, 2009

Road tripp

Efter en stormig dag och mycket bilåkande sitter jag äntligen hemma i min soffa tillsammans med min pojk som är lite sjuk.

Blev också nästan stannad av en man i blått på motorvägen. Han körde upp jämsides med mig och stirrade i en hel minut. Sedan körde han vidare. 
Jag visste ju inte att man inte får köra i 120 med släp på. Då gäller tydligen 80. Men eftersom jag ser så söt och snäll ut så lät han det gå, tror jag.

Är så himla besviken på människor i min närhet som lovar och predikar att "du kan alltid ringa mig jag ställer alltid upp" eller "jag finns alltid här för dig och Sebastian" men när det väl kommer till kritan hellre tar sig en fika. Jag skall också bli ego, jävligt ego skall jag bli. Remember!

Nu äter jag Tom & Jerrykex och funderar på om figurerna som medföljer är av samma produktion som jag själv fick när jag var sjuk och i ett lite mindre format, tror jag.

4 kommentarer:

. sa...

Ge mig egna hemnycklar till dig så kan jag ta hand om Basse när han är dålig, jag hoppas verkligen att han blir bättre snart. Tack för lånet och att du alltid tänker på oss. Älskar dig!

Anonym sa...

heij.
hoppas basse kryar på sig!
*kram

Anonym sa...

Jag hoppas du vet att jag ALLTID finns här. Puss och kärlek

camelot sa...

charlett du är min one and only... finns inga ord.