måndag, november 17, 2008

värsta kompis ever...

Jag är en så dålig kompis!!

I lördags tog jag och Basse en promenad ner till centrum för att möta Camilla, vi skulle hyra film och mysa.

"Smala Sussie" fick det bli efter goda rekommendationer av min svåger. 
När vi kom hem väntande vi ut att Basse skulle bli trött så han kunde slängas säng.
Vid halv tio(mycket sent) när sonen var fixad för kvällen tog vi plats i hans lilla säng.
Han ville inte somna direkt så jag fick ligga där ett tag.

PANG!! Klockan 23.30 vaknade jag med ett ryck och sprang ut i vardagsrummet. 
Jag hade försovit mig, kan man väl säga.
Stackars Camilla hade gått hem, vilken panik jag fick. Ångesten steg och jag har nog aldrig känt mig så dum.

Jaha där satt jag ensam med "Smala Sussie" i soffan helt kass.. Ville dock inte titta på den utan henne.

Har inte snackat med henne sedan den dagen, tror att jag är dumpad av min bästa vän, shit asså!

Här kommer bortförklaringarna: 
*haft en tuff helg med ett extremt trotsigt barn
*svinsjukt barn går en på nerverna, i en hel vecka
*helgjobb
*dåliga motionsvanor
*ligger hemma idag efter kvällen/nattens heta stunder, legat inne med 40graders feber och svettats ihjäl mig
*klockan var ändå efter tio ju



HATA MIG INTE ÄLSKLING, KOM TILLBAKA!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hmm.. jag säger såhär. en trerätters med tillhörande krogrunda efteråt skulle möjligtvis kunna få mej att tänka över ett evetuellt förlåtande... men bara kanske. bjussar du dessutom på en överkörd cyklist så ökar chanserna däremot betydligt.

Chaluda sa...

ojj vad det känns bekant.. men jag gör allt för att du inte skall lämna mig.. Du får vad du vill!!