söndag, november 23, 2008

Musen

Jag och min son hade ett efterlängtat kvällsfik som ofta slutar med härliga diskussioner.

Vi satt och snackade lite så utbrister Basse plötsligt "musen 
har varit här igen"
jaha tänkte jag (som vanligt). 
"Musen har ätit på vår ost igen" sade han och syftade på de stora hålen som brukar förefalla på grevéosten (detta lurade jag för övrigt i honom för typ två år sedan). Jaha tänkte jag, igen. "Jaa det blir så ibland, faktiskt" fortsatte han med sedan..

Sötis, det blir så ibland. Faktiskt blir det så bara. 
På bara några få dagar känns det som jag missat en hel massa. Verkar som att han snackar bättre, för sig bättre och bara är större helt enkelt.















Efter fikat drog vi på tuffa dräkten, satte på Michael Jackson och röjjde som aldrig förr. Vi var grymma på allt, moonwalk, luftgitarr och tillsammans sjungde vi bättre än Kungen själv.
Älskar att dansa med min son, Han gillar att dansa med mig men när jag slängde på Beyonce, i hopp om riktig bootyshake, så var hans bilar mer intressanta. Sund gosse.

Imorgon är vi lediga, jag och Basse, då skall vi leka med Jennie och Frida!

4 kommentarer:

Anonym sa...

godingar! åh vad jag saknar er två! ha en härlig ledig dag. hörs i veckan, och förhoppningsvis ses också.. =) kramar

Anonym sa...

kikade in på din blogg, basse är väl för härlig. vi får träffas snart igen. kram

Daniel sa...

ojoj kan riktigt se framför mej när ni spexar loss. Du verkar ha det så roligt tillsammans! :)
Häln från ålands hav (vantrivs!)

Anonym sa...

mysigt <3