onsdag, november 19, 2008

80-talister

Om jag kan jobba så gör jag det, även fast jag är sjuk. så länge jag kan stå på benen så släpar jag mig till arbetet. I morses när jag var på väg till kontoret ringde min kollega och predikade

Det verkar vara en skillnad på oss 60-talister och er 80-talister (jo det är ju tjugo år mellan så självklart) Vi går inte till jobbet förrän vi är friska, vi åker inte in till jobbet sålänge vi kan smita andra. Kom inte tillbaka förrän du är helt frisk!

Oki då var det bara att vända med min lille Peugeot mot soffan och för första gången under min sjukdomstid vila lite.. Är ju sjukt rastlös, har inte tid att bli sjuk. Jag blir arg på riktigt asså.

Idag är det onsdag, idag kommer han, Patrik kommer, gossigt!! :) synd att jag är sjuk bara, inte kul..

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en mysig helg nu vännen :)