onsdag, november 05, 2008

Skäms..

..ja jag skäms..
Var och skulle köpa nya vindrutetorkare till bilen idag, fy!!!
Vill ju inte gärna skylta med att jag är helt vetenskapslös i dessa områden och listan med vad som behövs fixas med min bil kan göras lång.. Dock har vindrutetorkarna varit kassa sedan jag köpte bilen.

Åkte förbi MICRO idag på lunchen, Jippi!! Om man köper två vindrutetorkare så får man spolarvätska på köpet.
suveränt! Tänkte jag då min börjar sina och fågelskitarna tillsammans med all skit blivit rena komposten på framrutan.
Gled in och vilken hjälp jag fick. De gjorde rubbet för mig, bytte och fyllde på!

Har precis fått hjälp med min dator som tokade ut nu på eftermiddagen också.
Jag borde kunna klara detta själv! Byta vinterdäck också! MAC?!

Vill gärna lära mig! Hjälp?!

Har gett min tusan på att jag skall kunna allt detta. Fixa lite med bilar, datorer osv.

Killgrejjer!! får man säga så idag? Näää!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hjälper dig mer än gärna, de vet du!