lördag, november 15, 2008

TokKväll

Camilla är en absolut helgalen tjej.. Jag älskar Camilla! 
Igår blev det en vild kväll, så galen som det bara kan bli med mig och Cami, sikket par vi är. 

Vi tog bilen in till Göteborg och efter en del felkörningar, som nästan slutade med mord, hittade vi en fin parkering. Gick en lång vända för att hitta det ultimata stället att äta lite på.

Vasa fick det bli, jätte god mat primero: vitlöksbröd segundo: PASTA trecero: bärpajj med glass
Jätte gott ju! Para beber: una botella med vatten

Tröttnade på restaurangen och drog iväg med en spårvagn till något övergångsställe.. ??

Såhär slutade i alla fall kvällen, tragiskt ju!!

Typiskt mig och Cami asså, super skallen av oss ALLTID :S ja.. ni känner ju oss...

Camilla var värst så det var jag som fick köra hem, såklart

7 kommentarer:

Anonym sa...

en bild säger mer än tusen ord...
två bilder säger... allt!

tack för en underbar kväll sis!

. sa...

du o dina scarfs

Anonym sa...

oj då...
ja, själv föredrar jag vatten.. haha :P

Chaluda sa...

Visst är det jag och skarfsen, det vet ju alla :) det är ju mitt signum nuförtiden

Anonym sa...

haha, ja jag gick på det iaf :P Jag vet att Camilla har .. eh "trappat ner" o så.. men trodde ändå att hon festade till nån gång ibland.
Jaja, så länge ni hade en rolig kväll så :P
Ha det bra. joanna

Anonym sa...

japp, hittills har jag varit skogsmullet och tallkotten :P

. sa...

kroja pau dejj då=krya på dig då