måndag, november 03, 2008

Måndagar


Vad är det med måndagar? Tänker man inte lite mer, alltså på ett lite nostalgiskt vis? Eller bara funderar helt enkelt? Jag gör alltid det, innan man kommer in i jobbveckan och allt flyter på "som vanligt".
 Måndagar är ofta den enda lediga dagen på min vecka så det kanske är förklaringen på dessa frågor.

Idag har jag i alla fall uträttat en del saker.
Dagen började med ett röj efter helgen slutade med att jag somnade med Basse i hans säng.
Där i mellan hann jag med att besöka syster med familj och lunch med farmor Helena.
Jag fraktade både cykel och datorer men dock ingen TV. 
Den obligatoriska rundan på Kungsmässan var given och dagens inköp blev en ny mobiltelefon. 
Har värmt köttbullar i micron till middag. 
Basse doppade sin förrätt (clementin) i ketchupen och älskade det!! vad säger man?

Sebastian och Hampus ni har till min fördel ingen chans att smita ur mitt liv, älskar er såå! 

Inga kommentarer: