onsdag, november 26, 2008

nummerpresentation

Jag har ingen nummerpresentatör. I alla fall inte till min hemtelefon, kan ha men vill inte.
Den största anledningen är helt enkelt den att jag ogillar väldigt mycket att prata i telefon.
Om någon ringer hem och jag inte svarar behöver jag inte ringa upp, för jag vet ju inte att personen har ringt. As bra. 
Nu precis, när jag nattade Basse ringde just hemtelefonen. Jag kunde inte svara och kan nu inte heller ringa upp. As bra. Nu slipper jag prata i telefon, förresten var det viktigt- Ring på mobilen!

Ändå betalar jag tio spänn för denna funktion hos Telia varje månad, men det bjuder jag på.

5 kommentarer:

Anonym sa...

nu när folk vet det här kommer de ju börja ringa till mobilen direkt istället :P knasigt
kram kram

Chaluda sa...

bara bra, den glömmer jag ändå alltid överallt.. omöjligt att nå mig.. Jag kan inte läsa din blogg längre, behöver loggin?? kramis

Anonym sa...

As bra, och tur att det inte var jag som ringde haha =)
Tänkte våldgästa dig ikväll men pappa sa vi måste in till lägenheten och fixa.. Men vi hörs senare i alla fall. puss

Anonym sa...

Puss puss puss!

Anonym sa...

haha goding du är inte alls dum du. kanske därför man aldrig får tag i dig dock.. mindre bra.. =p tortellini is the shit! självklart ska vi ha en tortellinikväll snart. vad sägs om fredag? jag annesofie och nilo ska ha lite mys i soffan och ladda för en vild helg. hade vart underbart om du ville förgylla vår kväll. peace and love