måndag, januari 24, 2011

Kattskri

Jag har haft mina katter i en hel vecka nu. De ligger mig redan varmt om hjärtat och har förgyllt mina dagar.
De händer verkligen en hel del i hemmet med dem.

Tuttan, den lilla Orientalkatten, var en harig typ. Hon låg gömd bakom värmepannan i 8 timmar först.
Nu är hon mest kåt och skriker som fan. Hon vill verkligen jättemycket få till det med en hane, hon är lite som min vän Jennie.
Hon har nu skrikit så mycket så hon är hes - Vishnu är nu den som har gått och förlagt sig. Han pallade inte med kärringen. Jag saknar Vishnu. Jag undrar så var han är.

Tuttan har fått recept och skall få gå på p-piller. Jag har läst på och forskat. Det är väldigt synd om de kåta som inte får tillfredställa sina behov. Hon har i alla fall inte våldtagit någon, hon har lite kontroll på sig i alla fall. Brukar inte våld - mest åmar och sexar sig. Svankar och sådant.

Vishnu är borta och Tuttan är kåt. Ajajaj. Drama.

Inga kommentarer: