fredag, januari 21, 2011

Bara vet-saker

Min kompis börjar jobba klockan 9 varje dag. Hon går inte upp klockan 7.30 som normala människor skulle gjort. Hon vaknar 5.30 och tänker att hon skall "leva" lite innan jobbet. Vafan gör man då?
Hon försvarar sig massa nu.

I alla fall hatar min katter mig en hel massa. De gömmer sig bakom omöjliga saker. Sedan bajsar de och spyr hårbollar. De tänker inte kela eller något alls med mig än.

Sedan är snart min lägenhet snart lite färdig. Igår försenade jag en hel familj till viktigheter och skämdes för första gången på väldigt länge. Jag slängde mycket dörrar och foder. Det är jag i alla fall stolt över. Snart vill jag flytta. Bara pill-i-pill skaker kvar. Om ni vill hjälpa är det bara att knacka på, speciellt välkomna är ni om ni är auktoriserade på något.

Jag måste plugga massa snart eftersom jag skall samla högskolepoäng samtidigt som jag går heltidsutbildning. Sedan har jag arbetsprojekt också. Fast snart skall jag till Sveriges Radio och kanske göra nytta. Fan va jag utvecklar mig.

Sedan kan ni väl önska ett blogg-inlägg. Vad skall jag skriva om. Jag är för jävvla hemlig jag.
Eller vill du skriva?

Inga kommentarer: