onsdag, september 08, 2010

Rädd

Nu har det gått två veckor. Skola jobb och jobb.
Måndag till onsdag.
900-1630, skola
1700- 2000 jobb där Basse får följa med
Torsdag- fredag
1000-1700 jobb
1730-1930 jobb där Basse kan följa med
Varannan lördag/söndag jobb.

Samtidigt skall jag sköta heltidsstudier, mer läxor än lektionstid. Bygga om hemmet samt finnas för familj och umgås med vänner. Känner mig alltid dum och elak mot vännerna, förstår de att jag försöker men inte är mer än människa?
Mitt viktigaste jobb är dock att vara en bra mamma, hinner jag det såhär? Han är ju med mycket men, ensamtid?

Kommer väggen slå mig igen? Jag fasar väldigt mycket. Nästan stressar över det med. Idag slängde jag mig på soffan och ville typ böla.

Vill bara väldigt mycket bli färdig med mitt hem. Fixa trädgården inför vintern. Detta skall jag fixa med till helgen, någon som vill slänga mig en hand?


1 kommentar:

matilda sa...

Jag vill verkligen hjälpa dig.. men jag trodde du va upptagen hela helgen ju?
Hänger inte alls med i svängarna.. haha..
Men ring som sagt om du hinner, tvinga dig inte för jag finns kvar alltid ändå! Käka lööööv