torsdag, september 02, 2010

Altanens nytta

I april fixade jag ihop en altan. Den har inte nyttjats så mycket. Det har rivits och byggts nytt inne. Jag har jobbat en hel del också och flytt en hel del. Det är det nya nu - att fly hemifrån.

Nu sitter jag ändå här, men inte i mina nya och bekostade utemöbler. Nää, jag sitter på golvet med min mac framför mig och lyssnar på Camela Leiert. Tror jag gillar henne.
Jag fixar med lite läxor, med lite bank och med lite resplaner.
Det är en udda tid nu. Dessa veckor.
Jag vet inte om det är jag som är lite udda, eller vad det är. Jag känner bara att det är en del som händer, en massa nytt kan man säga. Skolan är kul, jag vet inte om jag har tagit på mig för mycket genom att jobba så mycket. Det har jag säkerligen gjort.
En massa papper hänger efter mig. Jag känner hat med det.

Men vet ni vad? Solen värmer mig - lycka i alla anseenden.

Inga kommentarer: