söndag, augusti 30, 2009

Push it!

Vilket gäng jag arbetar med alltså. Är så lycklig för tillfället att jag har så mycket underbara människor i min närhet. Så otroligt tacksam!

Frisbeegolf i Slottskogen med hela Siba-gänget. Jag kom sist med hela 106 poäng, hälften av dem var stilpoäng, annars hade jag vunnit. Och vilken terräng, i spöregn, gegga, kvistar, berg och annat skoglikt. Efter grillning och tjöt körde vi vidare till Beccas hem där lite omsvidning ägde rum. Vidare till Rock Baren och senare till Push. Jag har inte haft så kul ute på länge(har inte ens varit ute på länge) men vi dansade, minglade och skrattade mer än någon annan på stället. Vi åkte inte hem förrän vid halv fyra. Somnade inte innan fem. 
Tror ni gubbarna blev förvånade när jag erbjöd skjuts hem? De trodde inte att jag var nykter så som jag dansade loss och härjade. Att bedöva förståndscentret i hjärnan behövs inte för min del, jag äger ändå!

Har tyvärr inga bilder eftersom jag glömde kameran hemma. Antar att det kommer att komma upp några på FB i kväll. Tjuvar kanske någon!

Inga kommentarer: