lördag, augusti 22, 2009

Bästa

Fyra urtrötta tjejer hamnar på förfest hos en söndersliten småbarnsmamma. Hur gick det?
Massa mat, skratt, röda kinder och en hel del obetydliga gäspningar.
Jag har så goa tjejer omkring mig så jag smäller av. Vi pratade om allt, män(nu när man är gammal är det inte killar längre), arbete, plugg, pengar(tyvärr), sickness and health. 
Vi är alla fem unga tjejer som hållit ihop länge nu. Vi lever alla olika liv med olika statusar, alla ändå mitt uppe i livet med att uppfylla sina drömmar. Vi kämpar och kommer dit vi vill.
Jag hoppas och tror att vi kommer ha varandra för alltid!

Tänk förfesten som blev fest och därefter efterfest. Kunde det bli bättre?

Love!

3 kommentarer:

nilo sa...

Det var så skönt att bara mnitt i allt babblande lyckas få tyst på er för att säga hur glad jag är över att ha er. Ni är helt underbara <3

. sa...

schysst att man blir bjuden/bortglömd (fast jag säkert var upptagen ändå)

Daniel sa...

Vad skoj!

Kommer med nästa gång å fnittrar!