torsdag, augusti 20, 2009

Det blir aldrig som man tänkt sig

Blev verken gång eller något alls som jag planerat. 

1000 koppar tea hos mamma på hennes soliga nya balkong med min underbaraste farmor som inte ens är min. I alla fall en mycket vis kvinna som jag älskar att prata med. Vettig.

Förfest i morgon ja, undra om jag kommer hinna allt? Fixa(städa) och göra i ordning mig. Vad skall jag ha på mig? Det blir alltid värsta grejen när man skall gå ut när det händer så sällan. 

Funderar också på allt underligt folk som finns omkring en. Tycker lite synd om de som beter sig illa. Som tur är råkar jag ut för dessa väldigt sällan, eller är jag bara naiv?

God natt!

5 kommentarer:

. sa...

Fan, vad du låter besviken i alla inlägg. Är det nåt jag borde veta, man blir ju nyfiken?

Chaluda sa...

I detta inlägg var det relaterat till dig.. och fb-konversationen igår. Konstigt. Annars tycker jag att det finns människor som beter sig underligt utöver denna. Konstigt.

. sa...

Men jag är ju tyken, då får jag skylla mig själv, hahahahahaha. Det sjukaste är att nu helt sonika är man bästis med alla man verkligen önskat livet ur och nästan hatat deras barn.

Sicko

Chaluda sa...

man kan inget annat än skratta och undra vad som pågår i huvudet..

Matilda sa...

Vacker är du gumman!! <3
Äntligen ses vi i morgon!!!!