torsdag, augusti 13, 2009

God Natt!

Visst lite tidigt för att vara mig? Jag skall inte sova direkt nu men om en stud. Kommer att ligga och tänka en del. Fundera. Sedan skall jag få sova på soffan eftersom att Basse har förolyckat sig i min säng i natt. Stackarn. han frågade i dag om "Duvanbarn" verkligen kunde kissa på sig. Han har börjat på den stora avdelningen nu och då är man ett "Duvanbarn" på dagis.

Har tvättat hela bäddmadrassen och får övernatta på soffan. Men det är mysigt. Bryta trenden liksom, tänka lite utanför lådan. Jag skall skänka bort mina TV-apparater också. Eller sälja och skänka vinsten till barn?

Längtar redan ner igen, kommer inte dröja länge innan jag reser igen.

4 kommentarer:

Christian sa...

Skön, avslappnad bild. Förstår att du redan längtar.

Chaluda sa...

Kan liksom inte förstå varför man ens bor i Sverige. Jag tål inte mörkret och kylan. Är nog född på fel breddgrad i världen. Tyvärr!

nilo sa...

Sexy mama! Hoppas du vet hur jävla het du är älskling!

Chaluda sa...

Tack, det tycker jag vi firar med att då ut och dansa i stan snart :) haha :) Vad säger du nilobejben? Love you!