torsdag, juli 09, 2009

Vikka

Skulle varit sista dagen på jobbet idag men igår var jag sjuk. Eller dålig eller vad säger man när man inte är sjuk fast svimmar. Måste in imorgon igen och avsluta utbildnngen av min vikarie, som fattar allt direkt. Behöver kanske inte ens komma in, typ.
Usch och blä vad jag känner mig ledsen idag, så är det bara. Men det får jag bara göra till på söndag sedan får jag bli glad igen. Men på tisdagkväll kan jag åter bli lite ledsen igen.

Under natten har jag sovit hos min kära Matilda som muntrade upp mig med en liten utflykt till Röda Sten där vi satt och dinglade med bena och käkade de där hårda ostbågarna i orange påse(som jag har försökt hålla mig borta från läänge eftersom de leder till ett långt missbruk). Vi åkte också bil i sta´n och lyssnade på musik högt, jag sjung.

Jag och Matilda för 2 år sedan, letade efter ett kort ett bra tag. Så det fick bli detta. Jaja jag är full där.

Inga kommentarer: