onsdag, juli 01, 2009

Helt bitter den förste juli

Sista minuterna på arbetsdagen tickar ner...

Folk har påpekat för mig de senaste dagarna hur otroligt bitter jag är och det stämmer så bra. Jag har blivit bitter. Inget är bra. Sur och grinig jävla kärring är jag också. Hoppas det släpper efter semestern. Kan vara det jag behöver samt att få vara lite för mig själv i lugn och ro. Skall en dag se till att masa mig ut på någon klippa alldeles för mig själv och läsa. Bara jag.

Jag skall på picknick med Patrik idag, Basse är hos pappa för han kunde inte imorgon.

Solen börjar försvinna mer och mer, lagom till min lediga helg, de lovar regn på lördag. Jag har alltid sådan tur med vädret.

undra om man skall ta sitt första dopp kväll kanske blir första och sista chansen?

1 kommentar:

S the man sa...

du kan vara en bitter grinig surkärring hur mycket du vill, du lyser ändå upp min dag varje gång jag ser dig och blir alltid påmind om hur mycket det betyder för mig att komma hem. ärligt talat så har har antalet "vänner" hemma minskats med en tredjedel de sista åren för man inser verkligen vilka som bryr sig och vilka som är ens riktiga vänner när man flyttar. Men du är definitivt en anledning att komma hem.

Ja stalkar din blogg så ja håller ett öga på dig haha

Lots of love! saknar dig så ja spricker