söndag, juli 19, 2009

Suck!

Detta är mitt fyrhundrade inlägg och jag måste tyvärr meddela att jag inte kommer blogga på ett tag.

Jag älskar att blogga och  kommer att sakna det som fan (tror ni kommer sakna mig med)
Vet inte hur länge jag kommer vara borta men just nu finns det omständigheter som gör att jag inte vill(läs kan) dela med mig av mitt liv till någon, speciellt inte på internet.

Nu är jag ledsen som fan och hatar att tråkiga saker skall påverka ett av mina största intressen, men fuck, vad skall jag göra?

Det är ju en del som läser varje dag och jag har ingen aning om vilka, kan inte DU skriva en liten kommentar till mig, snälla?

INGEN skall någonsin förstöra för oss!

10 kommentarer:

Patrik sa...

Jag älskar, stöttar och finns för er båda!

Christian sa...

Kram.

jonjon sa...

Jag finns här också. Även om det 35 mil känns långt bort så går det fort att ta sig hit med bil. När vi vill =) Bäddsoffan står redo =)
PUSS

Johanna sa...

Jag läser!! :) Hoppas du/ni får en rätsida på den där skiten. Du kan få blogga på min sida, för jag e ju helt värdelös på att uppdatera där ;) Ta hand om er.

Anonym sa...

åå va tråkigt jag som läser din blogg varendaste dag. stackars mig :( lillasyster

san saknar lottis sa...

NEJ MEN LOTTA JA LÄSER DIN BLOGG VARJE DAG FLERA GÅNGER!! sluta in blogga!!

Jag vet inte vad som har hänt, men jag ringer dig i dagarna. Kan ja ringa dig imon, Tisdag kl 22?

san sa...

sluta *INTE* blogga

Joanna sa...

Jag hoppas det ordnar sig för dig/er!
Kram!

carolina sa...

kramis på dig

camilla sa...

jag kommer alltid finnas både bakom å breve dig hun! tomt hemma imorse. men snart e det du och jag 24-7!!! jag läääängtar!!! kärlek i överflööööd / camilla