fredag, september 26, 2008

The, te eller tea..

..vilket som. Jag dricker mängder av just det. Jag dricker inte kaffe, läskeblask, saft, choklad eller annat.
Te är gott och vatten och mjölk.
Det konstiga med Te är dock att det rinner rakt igenom, konstigt..

Varför gör bara te på detta vis?

Man blir kissenödig på direkten.

Men ja det måste ju vara vattendrivande kanske, det är därför man kissar floder efter bara en kopp.
Är det vattendrivande kan te inte vara så bra, och mina teér som skall vara såå nyttiga

Ört-,rött-,vitt och gröntte, fina grejer.

2 kommentarer:

Camilla sa...

hej min vackra vän!
äntligen har jag hittat din egen lilla sida på nätet. ser redan fram emot alla frukostar som jag numera kommer att tillbringa framför dataskärmen, för att hålla mig uppdaterad om vad min favvis har för sig på dagarna (och nätterna). tack för en supermysig fika idag, och för att su fick mig att slita mig ifrån böckerna ett tag. dessutom har vi nu en anledning att planera in en ny röjarkväll på stan - vi måste ju inviga våra nya partyväskor!!! fortsätt hålla mig uppdaterad om din vardag här, eftersom att vi aldrig lyckas nå varann per telefon... ;) lots of ove (cam

Chaluda sa...

gullegris, wohoo den finns en som läser bloggen :) kul att det är du. jag håller helt och hållet med dig, röjarkväll, alltid på :)love ya!