fredag, september 19, 2008

Radio- och TVkändis

Japp, i morses då, vid kvart över sju snåret, kunde man höra mig live i både TV och radio. Ett nytt stjärnskott har idag fötts och snart kommer man att se mig i glittrande blåsor på röda mattan. Jag har med min karisma och kvicktänkthet gått från loser till hjälte eller..

Nää, men jag vann faktiskt en snoopplatta idag och gissade rätt på ordet i TheVoice "knäckaordet" Latur var ordet och är då en blandning av djurmjölk som har förostats -eller hur vad man nu säger när man gör ost.

Jag har känt mig lite känd idag hela dagen och blev sååå glad när TheVoice senare ringde upp mig..Trodde på allvar att de var såå nöjda med min insats att de helt enkelt vill erbjuda mig ett jobb där, som ny programledare eller så.

I själva verket ville de bara veta vilken skiva jag ville ha, Madonna eller Snoop. Madonna har ju aldrig varit någon idol så Snoop fick det bli.

Frågade om det fanns fler alternativ men de var stenhårda och och sa: tyvärr,
I mina celebrity tankar tänkte jag slänga ut mig: vet du vem jag är eller??? men Charlie vakna!!!

Känd lär jag aldrig bli..

Inga kommentarer: