fredag, december 17, 2010

Inse!

Blää! Nu kom det. Det brast. Jag pallar inte vinter mer.
Halighet, kallighet och mörklighet. Finns det något positivt med vintern?

Nu vill jag inte mer, jag vill gå utanför dörren utan att ta på mig. Jag hatar kläder. Jag vill kunna gå på slät och säker mark och inte känna smärta på grund av kylan.

Man tycker överlag att man skall vara glad för att man bor i ett så "bra" land som Sverige, men tänk vad vintern förstör braigheten. Folk tar livet av sig på grund av vintern. Det finns folk som blir så deprimerade att de skiljer sig rätt av, det finns de som inte kan arbeta eller ens vill ha samlag. Typ.
Man vill inte så mycket på vintern. Inte minst, se hur fruktansvärt fula alla är på vintern. Risiga.

Jag vill mest slå någon.

Det blir i alla fall Sicilien om inte ens tre veckor. Då skall jag gå i
ljus utan jacka och minska på ris.

r var det sista svängen på sommaren. Jag var lite brun, benen var bara och inte ett endaste frys fanns. Mitt hår ser till och med tjockt ut. Som riktigt hår. Den platsen jag står på där är säkert isig som fan nu.

Inga kommentarer: