fredag, december 03, 2010

En dag så jag känner att jag lever.

Livet har varit lite för snällt mot mig det senaste.

Är glad för livets uppvaknande idag. Lite ilska, sorg, besvikelse, aggressioner, irritation och liknande.

Blev liksom först väldigt ledsen. Men jag är glad att jag kan känna sådana känslor, de är ovanliga för tillfället. Antagligen för att jag umgås med underbara människor dagarna i ända. Jag älskar.

Men det finns de i min närhet som envisas om min närvaro.
De liksom måste bara vara där, för att vi finns på samma träd.
De som kan såra mig illa och faktiskt gör det. Vill försöka sluta låta dem få mig att gråta. Jag tycker ju inte dem förtjänar mina tårar.

Men jag är glad att jag är tillfreds med mina motgångar och vad de ger; läran om livet!

Jag idag som var en dag.

Inga kommentarer: