onsdag, maj 26, 2010

Tjäna en slant?

Jag vet inte vad jag skall göra- städa eller fly?
Jag bor i ett renoveringsobjekt och erbjuder nu en summa á 500.- till den som kommer och forslar mitt överblivna skräp till tippen. Har du tillgång till bil med dragkrok och släp så är jobbet ditt. Jag pallar inte och har inte heller tillgång till detta.
Kanske kan utnyttja ROT-avdraget.

Sist men absolut inte minst erbjuder jag även vem som helst att tillbringa dagen med mig. Det är ett erbjudande som inte kommer igen. Under den dagen skall vi mysa med att slipa spackel, måla väggar/tak och möjligtvis lägga golv. Jag bjuder på tre hårdkokta ägg och ett glas juice med utgånget datum. Denna dagen kommer att finnas tillgänglig att plocka ut ända fram till söndag.

Missa inte chansen!
Slogan för uppdragen: Den här synen en hel daaa vill ni inte missaaa

Inga kommentarer: