onsdag, maj 12, 2010

Bloody Wednesday

Efter en regnig dag sitter jag nu och väntar. Väntar på min man.
Ute står nya fina utemöbler inköpta idag som väntar på att bli lite använda. Nu vill jag också måla om inomhus, kom hit alla mina vänner och haffa en roller så skall vi gå loss på väggar och tak helt galet. Vill liksom bli färdig nu känner jag.
Sedan har jag åkt på något riktigt blodigt. Bokstavligt talat. Näsblod is my diseace. Jennie fångade detta utbrott på bild i söndags. För mig beskriver den mer än bara fysiskt blod som ses. Den beskriver det porlande blodet inom mig, inte i blodomloppet utan från ett inre sår som blöder. Det som jag äntligen har lyckats lokalisera och håller på att plåstra om.

Nu skall jag bada mig.

1 kommentar:

. sa...

vi måste lära oss att signera våra foton bättre nu när vi skall bli byråinnehavare.