söndag, februari 28, 2010

Vart är Tur och vart är Retur?

När jag och Basse lagade middag idag fick jag ett SMS utav Patrik. Han var stolt över att han hade lagat mat till sig själv och tyckte att det gick åt rätt håll.
Det tyckte minsann inte jag, rätt håll?
Rätt håll är väll när vi lagar mat tillsammans i vår egna familj. När vi inte bor på olika sidor Sverige utan på samma. I samma hem, sover i samma säng och äter middag vid samma bord.
Hade jag inte haft något som band mig till Kungsbacka hade jag dragit på rot. Han likadant.

I morgon kommer han i alla fall få ett eget pass på "The Voice" 10.00-14.00
Han kommer alltså vara programledare på två stationer, duktig kille!

Lyssna på honom på webben eller via en iPhone.

Han är verkligen ett geni killen, och han är min!

älska!

1 kommentar:

Patrik sa...

<3 <3 <3