onsdag, februari 03, 2010

Slut

Varför måste jag för jämnan hela tiden under alla omständigheter ständigt vara trött alltid?

Jag är så trött på att vara trött så jag blir trött.

Ni som känner mig vet att jag hatar kaffe, taste like skit! Men det dricks ändå, varendaste dag.

Snälla rara vänner, hjälp mig att bota min sjukliga trötthet! Det har gått så långt att jag inte orkar göra något åt det själv, somnar när jag ens tänker på det.
Får jag inte sova minst en gång på dagen blir jag exakt lika skrikig som ett väldigt trött spädbarn. Sedan skall jag minsann sova mer än Basse-stackarn om nättera.

Är detta vad ålderdomen går ut på?

3 kommentarer:

sofie sa...

testa rosenrot, skall tydligen vara uppiggande...finns på hälsokost. kram

Chaluda sa...

Det har jag redan gjort. Funkar inte ett skit. Inte Johannesört heller :( Tack för tipset!! :)

sofie sa...

asså, gör det inte? en klasskompis tyckte det var jätte bra. är nog ålsern blandat mer mörkret då... haha =) kram