lördag, februari 27, 2010

Gästbloggare: Sebastian 4år

I natt har jag jag sovit på golvet. Jag och mamma byggde en koja som vi sov i. Den var inte så skön men den var fin.
Och i natt vaknade jag, då kom det massa flugor. Jag dödade dem med en sked.

På morgonen när mamma fortfarande sov åt jag kakor och tuggummi. Mamma vaknade utav smulorna på lakanet så jag hann inte äta upp hela paketet.

Det verkar som att någon har brytit sitt ben och fått ett träben. Grannarna låter när jag skall somna. Han har säkert en krok-hand också.

Mamma är jättetråkig. Vi hittar inte på någonting. Jag vill bara ha godis och
lyssna på Melissa. Jag vill hyra "Basil Mus" idag.

Nu skall vi fortsätta killa varandra i gommen. På benet som inte kan gå.

2 kommentarer:

Patrik sa...

Mina mysgrisar!

cam sa...

kan ni inte komma och tälta i mitt vardagsrum också?