måndag, mars 28, 2011

Kvinna igen

Idag har jag blivit fertil. Efter fem år tog min hormonspiral slut så den åkte ut. Jag vet att jag kan bli med barn för jag har redan ett sådant. Jag får vara avhållsam, inplastad eller så får jag knapra piller. Här blir det inga barn gjorda - än.

Jag har blivit kvinna i alla fall.

Men jag ser fortfarande lite ut som en make.
I alla fall så tycker jag idag att kort hår inte är jättekul. Mest vill jag alltid har väldigt långt och tjockt hår som alla andra kvinnor i familjen.

Här var håret ändå medel, fast jag tyckte det var asfult och var inte alls nöjd.
Jag har en idé! Om jag sparar ut mitt hår och inte bleker det alls. Alltså låta det vara lite råttigt, kanske lägga i en lite trevlig ton? Kanske kan det bli långt då. Nja, det tar ju ett par år den där planen så jag har ju tid att tänka. Man skall ju alltid ha provat allt en gång i livet.

Man får ge mig hårförlängning om ett tag, om man vill!

Inga kommentarer: