lördag, mars 26, 2011

Jag gör mitt bästa för er!

Heltidsjobb, heltidsstudier, husförsäljning med allt vad det innebär och samtidigt vardagen som mamma.
Sedan har jag mina vänner, familj och pojkvän - att vårda de relationerna tar också tid. Jag älskar livet just nu, vad som händer och de i min närhet.
Jag gör mitt bästa, med allt. Innan jag arbetade så mycket som jag gör nu, och innan jag sålde min bil så träffade jag vänner och familj varje dag. Nu aldrig.

Efter lite fundering föll alla bitar på plats - de är alltid upp till mig! Skall jag träffa någon är det alltid jag som tar mig till dem. Så nu sitter jag här på kvällarna, oftast ensam med vänner som uttrycker sin saknad och besvikenhet. Kom hit säger jag bara - mitt hem är öppet för alla. Alltid!

Nu vill jag nog inte höra mer. Börjar ta lite slut. Jag försöker orka att orka.

1 kommentar:

Katarina sa...

Åh vad jag känner igen mig i det sista! Vänner är lata ;)