måndag, november 22, 2010

Lämnad

Nu har mina vänner lämnat mitt hem. Jag älskar. God mat, gott tilltugg och kramar. Jag har också fått blomsterbud i helgen. Jag finns.

Vet inte riktigt var jag befinner mig i livet, men just nu känns allt bra. Till och med det dåliga känns bra - för att jag inbillar mig att det kommer ge mig bra erfarenheter längre fram.

Charlie har blivit tönt. Djup, tillfreds, men ändå hungrigare än någonsin.

Filmen "Vicky, Christina, Barcelona" har en en gång rullat här hemma.
Den förklarar så jag ser livet så mycket. Jag är Christina - vill vara i alla fall. Se den! Älska den!

Men det här med soveriet får jag allt bli bättre på. Kan inte sitta uppe och forska i studier och liv hela nätterna.

Ta det lugnt!

1 kommentar:

EuroFlorist sa...

Härligt att bli överraskad med blomsterbud, det kan verkligen förgylla en vecka.

Nästa gång du själv vill färglägga någons vardag kan du använda kod "JOY" för lite rabatt.

Vi önskar dig en blomstrande vecka!

/EuroFlorist