måndag, augusti 02, 2010

På lur

Visst ser det ut som lur, som en ballong?
Men det är faktiskt på riktigt. Bara lite skinn och hinnor bort ligger ett liv, ett liv med kött och blod som jag. Nästan i alla fall.
Det finns i alla fall en hel själ där. En person som är helt unik. Som han inte delar med någon annan.
Jag vill att han skall komma till oss nu, mest inte för att jag skall få snuffsa på en nyfödd utan för att jag vill lära känna denna person. En person som kommer vara i min närhet tills döden skiljer oss åt.
Fattar ni inte hur häftigt detta är? Vill ni bara se på kråkben och oskyldigt liv så kan ni slänga er i väggen.

Jag älskar honom redan i alla fall, massor!
























Lillsyster, Se på henne! Hon står där med sina två barn och bara är vacker, stark och helt fantastisk. Älskar er familj så mycket!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kärlek till dig i massor <3 vi älskar er!! din lillasyster