måndag, augusti 09, 2010

En skruv lös

Jag har gjort mitt största misstag inom min yrkeskarriär som snickare. Ett litet hål på 5 mm i diameter, men ack så ödesdigert.
Ni skall få se, jag får blotta mitt misstag.

Mitt kök är nytt och redan ärrat, kan man aldrig få ha något helt? Jag skall laga det. När jag blir lite mer rik än vad jag är idag. Därmed inte sagt att jag är fattig -även fast det är sanningen. Ingen rik skörd i sommar.
Ser ni det lilla hålet? Det skulle vara på ANDRA sidan dörren.

3 kommentarer:

alex sa...

hahaha, exakt så gjorde pontus när han byggde vårat kök i förra lägenheten. Sen gjorde han så på garderobsdörren i nya lägenheten...Ett vanligt misstag... Fyll i med pyttelite vit spackel så syns det inte lika mycke =)
puss <3

Chaluda sa...

nää jag skall måla dit ben så ser det ut som en spindel.

Joanna sa...

hahaha! :P
(målade du dit ben?!)