måndag, augusti 02, 2010

Mobilt

Bloggar från sängkammaren. Brevid mig ligger mitt allt. Jag tittar och njuter.
Varför sticker sömnen från mitt face så fort något är på tok? Luras utav pigghet fastän jag är slut.
Jag vill gå upp och lösa, allt vill jag lösa. Skulle nog passa på att fixa världsfred när jag har vilja till så mycket lös i kroppen. Sedan funderar jag också på en sak -vill Maggan och Lasse döda mig? Igår kom de till oss och släpade oss ut på restaurang. Gör man så? Jag menar utan baktanke? Finns det genomsnälla människor som ger utan egen vinning eller förväntan att få tillbaka? Har sällan mött. Jag blir glad och känner att lösningen till världsfred är närmre om planeten är bebodd med människor som dessa.

Jag skall sprida detta vidare. Jag lovar!

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

san sa...

du sprider det redan vidare