söndag, juli 25, 2010

Update

Har ni missat att jag har lagt till sånna där fåniga "reaktioner" på bloggen.
Jag gillar dem, älskar mest när jag ser att någon har kryssat i "fattar inte". Då är jag nöjd.
Men jag tycker att det är lite fattigt i urvalet. Snälla rara vänner vilka mer borde jag lägga till?
Sedan tycker jag att ni borde bli lite bättre på att reagera, det är ju bara att pricka med pilen i rutan och klicka till så har ni gjort det, asalätt. Helt jävla anonymt med för fegisarna.

Är lite nöjd idag, igen. Glad och sådant. Det är fint.

2 kommentarer:

Alex sa...

#grattis
#lycka till
#håller med
#håller INTE med
#skiter la ja i
#töntigt
#bra gjort
#fint
#fult
#hur tänkte du här?
#tycker jag absolut att du ska gö
#gör inte det!
#HAHAHAHAHAHAHA!!!!
#Usch=(
#så jävvla töntigt
#asball

Nu kom ja inte på mer....=)
<3 puss
Alex

juana sa...

*håller inte med
*söt