söndag, juni 06, 2010

Tror att jag har glömt att säga..

..att jag visst skall åka på en liten tripp med min lillebror Mikael till Spanien i morgon. Eller vi skall inte bara var där i morgon vi skall vara där en vecka. Vi skall till och med till min gamla hemstad Calella. Tänkte fixa jobb till ynglingen, han gillar ju alkohol och sådant.
Ser väldigt mycket fram emot att träffa alla gamla vänner som jag inte har sett på över fem år nu. Mitt lilla gudbarn med, mitt allra förstaste gudbarn- Raika.
Nu skall vi ha det härligt och jag tycker det är så synd att Matilda inte kunde åka med denna gång.

Såhär såg jag ut då, blott 16år. Matilda min kära till höger dära. Fest var det.

1 kommentar:

Matilda sa...

Åhh jag vill också vara där med dig!!! Fy fan va tråkigt att vi inte kunde åka lite senare!!! Hälsa David, Carmelo och alla som jag vet från mig!!!
Saaaknar dig och va nu rädd om dig.. Puss min ängel