fredag, november 13, 2009

I can feel my heart beating!

Min mage är degig och god idag, mer än vanligt alltså. Jättemysigt!

Hade det dunder med Ann-Sofie och Nilo igår. Jag fick verkligen rensat en hel del tankar som ibland bara kan älta omkring i huvudet. Nu är de fria. Skratt botar en hel del, värmen utav vännerna ännu mer. Nybakta lussebullar hjälper till lite också.


Hälften utav dessa ligger i min mage, nästan

Ikväll skall vi tre mysa igen, det finns ingen hejd på det hela. Resten utav helgen bjuder på Siba-jobb. Brukar vara kul men just nu känner jag bara för att få ligga och mysa och umgås med vänner. Utav 15 dagar är jag ledig 2, 9 utav dem är i sträck. Det händer en hel del på mitt vardags-ekonomijobb som ger mig stora möjligheter inför framtiden. Snart är jag expert på det här med bokföring kan man säga. De satsar stort. Så då gäller det att jobba på.

Funderar på att skaffa en hobby, det blir dans i januari och så vill jag lära mig mer utav musik. Hur kul hade det inte varit att bli DJ, typ? Varför skulle jag inte klara det, handlar bara om vilja att lära. Och det har jag minst sagt.

Basse har vaccinerat sig. Hmm...

Bjuder på en riktigt bra låt, börjar bli lite uttjötad kan man tycka. Men inte jag. Den är go!!

Inga kommentarer: