måndag, oktober 19, 2009

Mina bästa!



Basse och lillebror Fredric fick följa med till mitt jobb för några helger sedan. Trygve är den bästa mannan jag stött på i hela mitt liv. Trygve är mannen som ägde gården innan. Då hade han svin där. Han sålde sitt livsverk och byggde sitt drömhus vid havet. Helt underbart fint.

Trygve gillade inte att Basse hade sjal utan vill kalla det för halsduk. "Det är en faal" sa Basse. Det är lillebror som springer efter traktorn och det är jag som skrattar som ett flum.

Tråkigt att jag inte har lärt mig att ha kameran på rätt håll. Har inte fattat hur jag skall vända filmen heller.
Favvo-killar en på 3 och en på 70år

2 kommentarer:

cam sa...

underbar bild lottan!!!

lollipop sa...

hahaha, började asgarva när jag såg din lillebror springa efter traktorn!