onsdag, november 23, 2011

Saknar mej

Det får vara nog nu tycker jag. Därför har jag skitit i att blogga. Det får vara nog med att förpesta denna plats där jag skall skriva historia.

Det räcker det som redan står här i bloggen för att jag senare skall förstå att jag inte hade ett så bra 2011. Mer vill jag inte minnas.
Nu för tillfället ligger det så mycket frustration och psykisk ohälsa inom mig för att kunna erbjuda något annat än plågor. Det händer inte så mycket annat förresten. Jag är mest hemma och väntar.

Ni får gärna komma förbi och dricka the, alla får komma. Vi kan spela schack. En känsla av övergivenhet och besvikelse kommer då och då när jag förstår att om nära och kära skall träffas så är det upp till mig och min mobilitet.

49 dagar kvar - sedan hoppas jag att återhämtningen går fort och att jag snart kan irra runt så som jag trivs bäst.

Det här är baskumej inte sant asså!

Inga kommentarer: